Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. håller vi oss inne... lilla snäckan är så vansinnigt förkyld och har fått sån hosta.. fortfarande ingen feber som tur är..  men hennes hosta och snor är tillräckligt för att jag skall må dåligt=(
 
Vi vaknade efter kl 8.. då fick hon komma in till mig och gosa.. lilla snäckan hostade så...=(
 
Tror jag får ringa ett samtal för att få lite medeciner för hennes hosta..=(
 
Annars har vi ätit gröt och sen har jag rensat i hennes garderob.. det finns nu INGA byxor som jag inte får på mig.. alla "Skinny jeans" som jag haft liggandes får jag nu på mig.. nu är jag verkligen "smal"..!!
 
haha
 
dessa byxor har jag ALDRIG fått på mig.. dom är höga i midjan och väldigt tighta i midjan nu satt dom som ett smäck.. 
 
Gott e det!
 
Nä.. skall ringa läkaren n8u för Elina sover middag men ligger bara och hostar.. lilla snäckan!!
 

Kommentera inlägget här :