Nattad...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. Ja Elina har nattats och jag ber till gud att hon nu sover för natten.. sover hon oroligt betyder det bara att jag sover oroligt... och jag är så sjukt trött på grund av jobbet igår så jag behöver sova.. skall snart krypa ner i sängen... blir promenad på dagen imorgon och så blir det löpning på kvällen.. sen träna på Tisdag och Torsdag=)
 
På Fredag är det jobb och på Lördag morgon åker ett helt gäng ner till Halmstad för att se på en hel del folk från boxen som skall tävla.. skall bli grymt kul att titta på.. många grymma talanger där...=)
 
Var hos pappa förut.. underbart att träffas igen.. verkligen saknat dom..!!!
Elina var glad över att få träffa dom...
 
Gosade med sin morfar...=)
 
Lillskruttan har varit iväg mestadels hela dagen så det klart att hon var trött nu...=)
 
Nä.. nu skall jag krypa ner... så ha det=)

Kommentera inlägget här :