Redo för jobb...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ja jag jobbar nästan varje helg nu fram till Mars månad...
 
gott med pengar=)
 
Så idag har varit en mycket seg dag.. ville åkt till Ikea.. men den där förbannade trängselskatten gör ju att man inte vill... betala för att åka bil... sjukt!!!
 
Så istället tog vi en dag hemma.. jag har legat i sängen sen soffan och gosat och busat och lekt och badat med Elina.. sen sov hon Middag 3 timmar.. haha..
 
Idag fick jag min bok med...=)
 
Gott.. slumrade till en stund .. och sen lagade Daniel mat...
 
nu är jag ombytt och klar för jobb...
 
pratade ju om att jag var känslig och sur igår.. ja idag kom den.. haha.. känner min kropp rätt bra=)
 
Passar på att gosa med älsklingsdottern nu innan jag sticker...
 
imorgon får Daniel gå upp tidigt och tillaga den ena kalkonen.. sen skall vi på kalas kl 11.. sen kl 17 skall vi hem till syrran för kalkonmiddag.. gott.. syndar i morgon..=)
 
 
Hej svejs..=)

Kommentera inlägget här :