Seg dag/vilodag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag har vi haft en riktigt seg dag:)

sovmorgon till kl 10 då Elina krånglade med att somna igår kväll igen!

Upp och äta frukost sen var det städa lite och ta hand om tvätten och gosa, busa och leka med snuttan sen vid 12 somnade hon igen..

Jag la mig i sängen..

Läste min bok och satt vid datorn lite..

14.30 gick jag in och väckte Elina!!

Hur mycket kan hon sova egentligen!!

Vi åt lunch sen så trotsade vi regnet och gick ut en runda.. Mötte Daniel i dörren:)

Upp till Lidl och handlade bröd till Daniel sen hemåt igen..

Direkt till bilen och åkte sen till Marie för att hälsa på :)

Var bara hon och Tanja hemma :)

Tanja fyllde ju 2 år den 2/1 så Elina hade en present till henne.. :)

Tog en kaffe där och tjötade lite skit och barnen lekte:)

Efter ett tag där så åkte vi hemåt..

Daniel gav Elina mat och jag gjorde mat till oss:)

Sen var det natta Elina som gällde.. Övade lite kryp och se på fan hon gjorde allt lite kryprörelser, upp med rumpan och tog fram ena knät..

Men fortfarande backar hon bara:)

Ja sen blev det Madicken film och välling i hennes rum och redan vid 19.30 slöt hon ögonen.. Nu hoppas jag innerligt att hon sover för natten...

Nu skall jag duscha!!

Sleten morsa..=)

 

Kommentera inlägget här :