Tandläkaren!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja då har man varit där...

Och aldrig har jag väl sett en tandläkare så bekymrad och som till och med satt och suckade djupt när han tittade på bilderna på tandhelvetet!!!

Finns inget att göra!!

Det är dra skiten som gäller !!

Billigast och lättast!!!

1553:- för att vara exakt!!

 

Så den 5 mars är det "Hej tandlös" som gäller!!

Kul!

Men men!

Ingen direkt skillnad på den minimala "tand" som sitter där nu!

Han tog bort tandstenen som regerar i min mun och sen fick jag sån äcklig bananlack på tänderna!!!

Glad för att resten av tänderna var hela iallafall=).. Inte ens en tendens till hål=)

GOTT!!

Tack godisfri i 7 månader=)

Ja sen 900:- fattigare vandrade jag genom ett regnigt Lerum hem igen!!

Tack pappa för att du passade Elina under tiden!! :)

guld värt!!

Äsch!!

Nu skall jag göra köttbullar!! :)

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

My pleasure!

Svar: =)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :