1 dagen på semestern!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja då var snart första dagen gjord...

Vad har jag hittat på då..?

INTE NÅTT!!!

umgåtts med min älskade snutta... 

vi vaknade vid halv 10...

gött med sovmorgon...

även fast jag ville sova vidare då Daniel gick upp och tog henne så kunde jag inte pågrund av en överfull blåsa... 

den är fan ständigt full...

vi hade en riktig mys morgon i sängen...

sen härlig frukost.. och sen gos i soffan och Elina fick lägga sig för att sova middag.. hon sov länge så jag passade på att börja titta på en ny serie på våran HBO kanal vi har på boxen...

grym var den.. kom inte alls ihåg vad den hette men tänkte fortsätta kolla på ett avsnitt nu...

Jag hann äta lite lunch.. och sen vaknade Elina efter kl 14...

Hon fick då lunch sen åkte hon och jag till Lindex.. behövde köpa ögonbrynsfärg.. kan ju inte färga håret och inte ögonbrynen...

så där inne fick hon löpa amok.. haha.. fisen.. så söt.. hon skötte sig hyfsat ändå...

ja jag hittade min färg och åkte hem igen.. färgade ögonbrynen.. tog en fika med Daniel sen åkte jag till Farbror.. vi diskuterade lite och repade sen igenom nästan alla låtar vi har.. var helt slut i halsen...

Körde sen hem Pappa då han ställde sin bil hos min Farbror då pappa och hans familj åker till Kina imorgon på semester i 2 veckor..

Åkte efter det och köpte mjölk och handlade hem Pizza till mannen och jag tog en kycklingtallrik.. vrölgött=)

Elina sov när jag kom hem.. men hon har sovit lite oroligt 2 nätter i rad så hon vaknade till.. som att hon drömmer mardrömmar eller får ont.. men det är bara att gå in lyfta upp henne och gunga lite så somnar hon om..

Nu skall jag kika dumburk.. sen SOVA!!

Filurar på vad man skall hitta på...

imorgon skall vi ju ut och äta på kvällen med Daniels familj.. skall bli gott..

funderar på att gå ut och springa när Elina sover middag imorgon...

på Onsdag skall jag besöka Bettan och sniffa bäbis.. åhhh så gott.. sen tandhygnisten vid 13... sen träna kl 17...

på Torsdag skall jag träna morgonpasset 8.30.. sen dra visdomständerna vid 13 i Floda.. fy FAN!!!!

På Fredag så har vi INGET bokat.. blir nog träning kanske.. och BIO på kvällen...=) Elina skall sova hos Daniels föräldrar=)

På Lördag hoppar jag in och jobbar kvällen.. behöver pengar...

På Söndag blir det nog träning...

På Måndag vill jag åka till Liseberg.. vilka följer med????

Ja sen är nog alla pengar slut.. så roligare än så blir det INTE! =)

Nä nu tvn..

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Vi vill ju med!! Men Mikael har ingen semester än :(

Kommentera inlägget här :