En sån dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Soligt och fått umgåtts med mina 2 älskade hjärtan plus mina älskade systrar, deras respektive och barn..

Det är lycka för mig!! :)

Jag fick sova till 10 i morse då Daniel gick upp och tog Elina eftersom jag jobbade inatt..

Vi käkade frukost och packade sen ner oss och tog en promenad upp till syrran.. Blev hänga i trädgården..

Fika .. Sen kom Linda och barnen och vi tittade på gamla videoklipp..

Pojkarna åkte sen och handlade lunch och jag övade på att stå på händer..

Gott när jag väl lyckades stå ett par sek.. Elina fick springa naken och blev nerprutad av vatten:)

Sötfia=)

Nersprutad.. skräckblandad förtjusning..=)

Nakenfisen=)

Vi grillade hamburgare och jag tog en öl.. Sen var det bad nere i Aspen:)

Kusin Denise badade henne=)

kl var då halv 6 på kvällen så vi tackade för oss.. Gick hemåt..

Delade på en flaska rose och kikade på film.. Elina har precis somnat och det gör väl jag med snart!

Trött!

 

 

Kommentera inlägget här :