Fixat pass..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Idag tog vi en lång , lång sovmorgon!!

Jag vaknade kvart över 10!!

Flög upp och började med frukosten..

Bad Daniel gå in och hämta Elina..

Hon sov som en gris så vi lät henne sova faktiskt..

Strax innan 11 vaknade hon först och då hade vi redan fått ätit frukost i lugn och ro..

Herre vad den tjejen gillar att sova.. :)

Vi packade ihop oss och åkte först förbi systemet då jag hade beställt en flaska rött.. Gott!

pappa som tipsade om detta vin.. får se när vi avnjuter det och om det är gott..=)

Sen åkte vi till Alingsås och fixade pass till oss alla 3!!

Gott att få ha gjort det!!

Smidigt gick det med!!!

Efter det strosade vi runt lite i Alingsås och Daniel shoppade lite till sig!!

Jag fick en snygg träningströja...

Barnavdelningen is the shit!! Rea och allt:)

Nu skall Elina sova lite.. För mig blir det en kaffe i solen:)

 

 

Kommentera inlägget här :