Gårkvällen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag och Daniel var barnfria då Elina skulle umgås och sova hos Daniels föräldrar..

Var ju hemma hos Linda först oh åt Pizza och tog en cider.. herre så jag syndar på min semester=)

märks direkt på min mage som svullnar...

Daniel slappade i solstolen..=)

 

Vi bestämde oss till sist att åka med Linda till jobbet.. Ja Stures..

Satt på uteserveringen och drack ett glas Rose, ett glas cider=)

 

Sen gick vi in och tog en drink och gick ner oh bowlade och hade det riktigt mysigt..

jag och klotet..=) Jag ledde hela första serien...

Daniel tittar surt på tavlan=)

Men han gick ju om mig sen tyvärr...

Vi tog en liten promenad och väntade in tiden..

 

Dom stänger ju redan kl 0:00 så då fick vi skjuts hem!!

Mysigt:)

Lagom kväll=)

Kommentera inlägget här :