Hälsade på...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Min kära vän Madde idag... 
Hon har ju en ständig kamp mot sin sjukdom endometrios och hade åter igen fått åka in för att läggas in och få smärtlindring..
Hon har haft denna sjukdom i flera års tid och finns nog ingen som är så stark som hon är!!
Hon håller minsann humöret uppe!!!
Daniel passade på att hälsa på sin mamma som jobbar på hudkliniken på Sahlgrenska och jag traskade efter en stund bort till madde som låg på kvinnokliniken på Sahlgrenska..
vi tjöta och hade lite spex med ett par blöjor som Madde hade där.. haha..
Up and go`s för vuxna.. som jag skratta.. silka bilder vi tog.. men jag bjuder på en på Madde..=)
Den är så klockren!!!
Trots smärta så måste man få spexa lite..=)
Älskade vän.. hoppas innerligt att du blir smärtfri snart!!!
 
Känt Madde sen jag var 14 år gammal..=)
Lång tid...=)
Sjukt rolig vän=)
Bodde grannar ett tag oxå i Floda.. vägg i vägg...=) 
Nu jobbar vi ju ihop på Stures...=)
Underbar är hon=)
Ber till gudarna att du skall få slippa all smärta snart!!!
 
 
 

Kommentera inlägget här :