Lite synd...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Är det allt om mig.. Svullen och blöder som fan!!

Och då har dom bara dragit en av dom 2 visdomständerna..

Den andra dras till hösten när jag kommit hem från Turkiet.. Låg i nästan 2 timmar..

Bedövad i halva ansiktet.. Och med ett grönt skynke över hela mig så bara näsa och mun var framme..

Fick äta först nu vid 17.. Var så himla hungrig..

Bara ätit en sen frukost.. Fick mixa ner köttfärssås och spagetti som jag fick i mig..

Såg ut som nått jag hade ätit.. Fick även i mig en risifrutti och en skyr yougert.. Hungrig som sagt!!

Sitter och biter på en kompressor och bedövningen börjar släppa.. Daniel skall iväg och träna men jag får inte träna på 5 dagar.. Har ju stygn i munnen . Blä

..får sitta här i soffan och ta det lungt..kul!

 

Kommentera inlägget här :