Rätt mör nu!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Elina har somnat men sover oroligt på grund av en liten förkylning.. :( snuttan.. Jag hoppas hon får sovit ordentligt i natt.. Hon var ju galet trött när vi hämtade henne förut..

Hon sover alltid dåligt när hon inte sover hemma i sin säng..

lilla hjärtat..

Vi lämnade av henn hos LInda och åkte hem till oss så Daniel fick duschat pch vi lämna hans firmabil som vi fick ta till träningen i morse då våran bil var hos hans föräldar..

sen kom vi tillbaka till LIndsa och jag fick då lägga Elina i sin vagn en stund...

hon slocknade ju med ens.. kl var ju redan 18 men hon fick sova 2 timmar ändå...

Vi grillade och hade det gott och sen vaknade hon efter det och mös med moster

Är väldigt mycket moster och väldigt lite mamma..=)

Men vi har ju umgåtts varje dag i över en vecka nu..=)

Imorgon blir det nog stranden igen.. hållt mig undan solen då jag som vanligt brände mig i veckan..

tro MIG jag smörjer mig men ibland missar jag vissa delar av kroppen och solen dyrkar mig..!!!

Inte riktigt min mening att BRÄNNA mig... 

Men lite brun har jag allt blivit=)

Blir nog Torskabotten i Tollered där var vi igår med..=)

Fick köpt parasoll och flytkuddar igår på Rusta innan stranden.. gör skönt med parasoll!!!

Nä nu är det snart sängen..

vi är borta HELA dagarna nu för tiden så man är helt slut.. 

men har man semester så har man=)

Kommentera inlägget här :