Solig dag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Gud en sån skön dag!

Sovmorgon till halv 10 då jag gick upp och fick väcka Elina!!

Herre!!

Hur länge kan man sova!! Haha!

Vi kickade igång dagen med en redig frukost ...

Elina drack blåbärssoppa med hela ansiktet=)

Efter frukosten packade vi sen väskan för en dag på stranden..

Vi knallade upp till Servett för att köpa badblöjor och gick sen ner till stranden..

Efter 12 kom Marie och Tanja och joinade oss.. Trevligt!!

Elina älskar ju att bada!!

Dock blåste det kallt så efter en timme gav vi upp och gick till lekplatsen istället..

Bra mycket skönare..

Vid 14 så tackade vi för oss och gick hem..

Elina somnade med en gång..

Daniel gjorde lunch och efter det gick jag ut och la mig på gräset.. Oj så gott!!

Jag och min vidriga mage..=)

Slumrade till lite.. Låg där nästan 2 timmar..

Upp och då vakna Elina så fick hon mat och en dusch..

Nu är vi nyss hemkomna från en promenad upp till servett..

Hålla mamma i handen=)

Tokfia=)

Full fart framåt=)

Nu skall jag duscha sen skall vi äta middag och jag åker sen och jobbar.. :)

 

Kommentera inlägget här :