Finner inga ord..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. För hur trött jag e.. Varit uppe sen kvart över 6 i morse..

ovanligt pigg på väg till jobbet...

 

Jobbade 7-11.30..

Sen direkt till Micke för att repa låtarna..

 

Vi sätter ju dom så redan efter en halvtimma så la vi ner..

Tjötade skit och beklagade oss för våra liv då vi kikade på klipp från hur några andra i kören gått vidare och skaffat riktiga show artist jobb!!

Orättvist. :(

ja jag åkte hem..

Pussade på Elina sen tog vi på oss och skulle kolla min cykels däck men det är stort hål visade det sig så Daniel skall köpa ny slang i morgon...

Sen gick vi bort till New york restaurang och tog en lunch.. Kyckling med klyftpotatis.. Nam Nam..

Daniel pappa kom dit oxå så vi bjöd han på lunch.. ja har man fått skattepengarna får man vara liiiite givmild...=)

Sen hem för att byta kläder och sen åka ut till Daniels Bror/föräldrar för att kolla tomten där igen..

Jag vill ju inte bygga..

Tycker det blir för mycket pengar och jobb men Daniel vill ju.. Så vi dividerar.. Efter ett tag där så åkte vi och handlade sen hem..

Nu är det sängen för både mig och Elina.. Skulle tränat idag men ögonen gick i kors så avbokade mig..

Ångest..

Skall försöka få tränat nått lätt imorgon.. Jobbar ju dubbelt imorgon så måste hinna sova..

 

nu säger 2 trötta tjejer god natt!

 

Kommentera inlägget här :