Igår!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja igår åkte ju Daniel och jobbade lite på kontoret för att skriva lite papper så när han stack vid 7 vaknade Elina!

Galet.. Hon som somnade så sent i Fredagskväll..

Det var ju bara att gilla läget.. Upp och hoppa..

Vi åt frukost och tog på oss..

Galet vad varmt det va redan vid 10 på morgonen..

Ja Elina blev ju vråltrött där vid 10..

Tog på oss och gick ut.. Elina somnade direkt i vagnen.. Mötte upp Bettan och Martina med sina godisar så gick vi bort till torget där barnen fick åka karusell och annat.. Elina sov..

Varmt som satan var det.. Blev en lunch där och Elina ville bara upp och gå när hon hade vaknat till.. I den värmen höll jag på att dö.. Vid 14 gick vi hem..

Andra lunchen åts och väntade hem Daniel.. Jag och Elina duschade och tog på oss..

Daniel kom hem och gjorde ordning sig.. Så åkte vi på kalas..

jag tog på mig somrig långklänning.. dock för stor så platt som jag är nu.. men men.. en säkerhetsnål i ryggen gjorde det lite bättre..=)

Maries dotter Nadja fyllde 6 år så där var det tårta:)

Nadja och Elina=)

Stannade dock bara 1 timme då huvudet höll på att sprängas av trötthet..

Vi tackade för oss och vi åkte till Daniels bror där jag pussade en sovandes Elina och Daniel hej då.. Hem .. Själv.. Gud så skönt.. Försökte sova..

Vet inte om det var kaffet eller vad men jag fick inte riktigt somnat..

Upp vid 19..

Äta igen och ta på mig och åka mot jobbet..

Hela himmelen öppnade sig i Floda.. Skitväder och kallt dessutom.. Fy fan..

Svin lite folk och redan 5 i 1 kunde vi låsa dörrarna..

Har aldrig kommit hem så tidigt.. Daniel och Elina sov hemma då Mikael hade kört hem då.. Att bara ha en bil med barnstol gör det lite komplicerat ibland.. Måste köpa en till barnstol som Daniel får ha i sin firmabil.. Och jag lär ju få cykla en del till jobbet nu.. Jaja.. Gårdagen i korthet:)

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :