Intervjun...

publicerat i Viktminskning;

Ja det var en tjej som heter Rebecka som ringde..

Hon frågade lite frågor och jag malde ju på som vanligt haha!!

Fick berätta vad jag ätit och äter.. Träningsform.. Tips och råd.. Ja massa sånt..

Tog som sagt 40 min..

Fick skicka före och efter bilder till henne oxå.. Kändes riktigt roligt..

Detta kommer bara visas i tidningen Wellness webb version som man kan hitta på Aftonbladets hemsida.. :) kommer få det skickat till mig hur det kommer se ut.. :)

så härligt att få inspirera andra.. Här är dagens före och efter bilder:)

ja lite skillnad är det allt.. min kropp blir bara bättre och bättre.. har massa kvar på rumpa och lår och mage.. är ju svårast att få kroppen i trim där..=) men lite skall man allt ha kvar=)..

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Du är så grym!!! Gryyyym!!!

Svar: nääää du e!!!!! =)
Malin Pettersson

2:a kommentar, skriven , av Marica:

Du e såå inspirerande, såå grym! Tack vare dej så har jag för första ggn nånsin vågat ta en "före" bild på mej själv.. i bara underkläder :) Nåt jag aldrig "vågat" innan.. Såg att vi har samma typ av kropp (mamma-kropp) o blir jag ens i närheten av så fin som du är efter min viktminskning, då har jag vunnit mycket.. :))
Kram

Svar: Men så söt du e.. värmer verkligen att få höra=) Känns underbart att inspirera andra!!! Det gäller att sätta mål.. och ALDRIG ge upp.. man får helt enkelt inte göra det!!! Kan jag så kan ALLA!!! Heja dig! =)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :