Seg Söndag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja jösses.. Veckans/gårdagens jobb och träningen idag tog kål på mig...

Var ju dusch och äta nått snabbt, ta på sig sen stack vi till Jula i ösregnet..

Elina löpte verkligen amok där inne.. jag fick verkligen jaga henne.. hon var på allt..!!!

Vi köpte lite småsaker som lampor till toaletten och ny lampknapp.. kan man äntligen trycka på lysknappen utan att skiten trillar ner... 

Daniel köpte ju en sån klättervägg till växterna på balkongen...

Elina fick "Alice i Underlandet" filmen av Daniel med..=)

Tror bannemej det var första grejen Daniel köpte till henne ur egen ficka... imponerande...

Usch lät kränkande.. men han handlar ingenting överhuvudtaget.. inte ens till sig själv så så illa är det inte=)

ja vi åkte ju hemåt efter det...

det var det lilla vi kom ut.. jag sprang in på ICA och handlade allt vi behöver för veckan...

hem och laga mat.. och fixa matlådor och Daniel satte upp klätterväggen och satte på säkerhetsspärrarna på skåp i köket...

Tjusigt eller hur...=)

Jag la mig sen efter mat och annat hushållsarbete i soffan HELT jäkla död...

Jag var så trött och hade så ont i hela kroppen av träningen...

ville bara sova...

trött...

Elina var ju ett litet toktroll som vanligt...=)

nu har jag äntligen fått krypit ner i min älskade säng...

Haft aptit utan dess like idag efter träningen.. ätit .. ätit .. och ätit.. blev ju aldrig mätt.. en skål popcorn fick sätta stop på det hela..! =)

Usch lång dag i morgon...

jobba och sen åka till Floda för rep med bandet... 

Kika klart på filmen .. sen sova!

 

Kommentera inlägget här :