Vilodag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja gud.. visst känns det i kroppen att man tränat ...
mör ..
träningsvärk i magen vilket jag bara ÄLSKAR!!
Vilodagen idag satt som en smäck..
eller vilodag..
 så som man jobbar.. herre.. sliter med tunga röjare och gräsklippare... JESUS.. ibland svettar jag mer än ett träningspass... 
helt slut..!
 
Men gött e det!!
Har ju fått löneförhöjning.. är väl inte mycket att hänga i granen då jag varit hemma 1 år.. tråkigt att sånt skall påverka.. men samtidigt förståligt...
 
Men eftersom jag inte fått någon lön på 1 år så kommer JUli lönen som jag får vara nått taget från himmel riket för mig... HERREGUD!!!
Jag kommer go helt bananas!!!
 
Skall bli så jäkla gott..!
Fick idag ringa ett sånt skamligt samtal till pappa och be att få låna pengar till tandläkaren.. vill ju få det gjort och han var ju snäll och sa Självklart! Skönt det...
 
Jag har precis nattat Elina nu som var tröttare än tröttast då hon tydligen knappt fått nån vila på dan idag...
Daniel tog faktiskt cykeln och skulle cykla till sina föräldrar i STANNUM!!!
haha.. ja ni fattar ju.. galet.. men jag är såååå glad att han rör på sig..!
Det var fullt på passet idag så han cyklar nu istället...
hur han nu skall orka.. !
 
Jag sover som en kratta på nätterna.. vet inte riktigt vad det e med mig.. jag vrider och vänder mig.. våran säng är ju katastrof.. och det är ljust.. och varmt...
kan bara inte sova.. tänker väl för mycket oxå...
 
mest på pengar...
även fast vi har det hyfsat denna månad ...
nä.. jag skall ta mig en dusch och invänta Daniel..
så trött nu...
Jag och Elina gick ut på en liten promenad förut när Daniel stack... gick bort till lekplatsen och smaska lite mellis och så fick Elina leka lite...
Sen gjorde hon bajsgrimasen och ja.. lukten var ju slående.. var bara att knalla hemåt..=)
 
Nä.. dusch var det...
sleten morsa har ni här..!
 

Kommentera inlägget här :