Denna kväll..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag är så trött så det finns inte just nu.. Ja våren är kommen.. Tillbringat en helg i en stuga med massa folk och massa barn och hundar... Det vill säga.. Lite och orolig sömn för mig.. Plus allergi för hundar och även pollen som slagit ut så tabletter har knaprats vilket gör mig så sjukt trött...

Jag fick dessutom köra hela vägen hem då Daniel inte var kapabel till att köra idag... 

(Kör man en tvådagars så gör man)

*suck*


Kul när man märker hur man nickar till ett flertal gånger... fy fan.. så jävla läskigt.. jag kan verkligen bara somna.. så där..

*knäpper med fingrarna*


Livsfarligt...

När vi väl kom hem så var det uppackning och städning och sätta igång ett gäng maskiner tvätt... galet mycket tvätt...

sen beställde vi faktiskt Pizza..

och sen kikade vi på denna...

åhh så underbar den var även denna gång...

.. och min samling är nu komplett..

Nu måste jag sova...

Eftersom jag varit internet lös hela helgen så har jag inte så mycket att bjuda på att berätta om helgen...

jag har varit mest trött...

Imorgon är det TRÄNA som gäller.. för FY FAN!!!

Kommentera inlägget här :