Gudars så trött...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
silken dag.. varit nervös för att dra tanden... och dessutom vaknade Elina så tidigt i morse... hon har enna slutat sova till 8-9 på morgone  och istället gått över på runt 7 halv 8 numera... trött mamma!
 
jaja.. skall fportfarande inte klaga då hon sover hela nätterna så jag får skylla mig själv som inte lägger sig tidigare.. 
 
skall sova nu tänkte jag...
Elina fick vara hos MOster Linda idag när jag var hos tabdläkaren.. åkte till jobbet och bytte bil där med LInda vid halv 1 redan.. åkte sen med Lindas bil tillbax hem.. ställde bilen och gick bort till tandläkaren .. sprang på min bvc tant där och fick en flaska D-droppar till Elina med.. bra!
ja upp och dra skiten.. fy fan...
 
Undvek att äta lunch för jag ville inte ha massa matrester i munnen ... kul att då få höra att jag inte får äta på 2 timmar.. åhh.. hungrig.. men halva ansiktet var ju typ bortdomnat så jag kände inte så mycket av det och kunde ju inte äta ändå..
 
passade på att åka och handla för veckan innan jag åkte och hämtade hem hjärtat igen.. skönt...
 
hem och laga mat..
maten smakade skit.. alltså.. anka är inte gott.. jag tyckte det luktade blöt hund.. och med halva munnen utan känslen kunde jag knappt äta ändå.. usch...
tog mig en swebar och la mig på golvet i vardagsrummet och väntade på att bedövningen skulle släppa.. stojade med Elina så länge...
Blev avrådd att träna ikväll så jag har snällt fått stannat hemma.. kul.. nä!!
Imorgon så skall jag minsann få tränat!!!
Ont i munnen nu.. och har nervryckningar i mitt vänstra öga... hört att man har brist på nått då.. kul..
brist på tand kanske..=)
nä.. nu SOVA!!!
 
Bjuder på en bild från i morse...
 
kan säga att numera ligger inte Elina still isängen.. hon klättrar jämt på en numera!!!
Klätterunge!!!

Kommentera inlägget här :