Hårmodell och storhandling!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag är så jäkla trött nu så mina rödsprängda ögon vill inget annat än slutas..

Men nu njuter vi istället..

Första gången jag kan slappna av ..

Hållt igång i ett...

Åkte ju till Denise skola ..

Fick väntat lite då dom hade genomgång..

Sen strax innan 13 fick jag komma in..

Denise lockade.. Tuperade och skulle få upp till en svinrygg..

Dock gick tiden och efter 2 timmar i stolen med en sjuk liten 11 månaders som ena stunden är nöjd med att sitta där och nästa stund är sååå uttråkad så var jag helt slut...

Gör jag ALDRIG om...

Denise är duktig men nästa gång tänker jag vara barnlös... Stackars Elina med..

Hur kul är det att sitta still i mammas knä i 2 timmar..

Ja efter 2 timmar hade jag en halv svinrygg och Denise gav upp och släppte ut burret..

Körde hem Denise efter det och Elina somnade då i bilen..

Åkte hem och fick plocka ur diskmaskinen.. Hänga tvätt och sätta igång en ny..

Daniel jobbar i Uddevalla denna veckan så han var ju hemma sent så jag fick avboka att åka och repa..

Hade aldrig orkat heller...

Stackars älskade Elina som blivit så sjuk igen.. Får ringa läkarn imorgon..

Får ju avboka mammaträffen imorgon med..

Så jävla tråkigt.. Men får ta en mysig dag hemma imorgon med lillfia..

När Daniel väl kom hem åkte jag och storhandlade.. Hade fått min lön nu ändå:) gott!!

Bunkra upp!

Hem och gjorde våfflor.. :)

nu har jag duschat och tvättat ur 180kg hårspray som jag hade i håret.. Soooova...

lockigt hår...

med en jävla massa hårspray...

Har ni kanske sett att jag ändrat tema här inne på bloggen...

vad tycks?..

syns allt bra?.. nått ni vill klaga på??..

Tror ni jag längtar till imorgon kväll eller??

då skall jag TRÄNA...

inte tränat på 1 vecka nu och allt som jag ätit och som jag har slarvat med maten.. fy fan.. nu jävlar...

kan träna imorgon och Torsdag sen blir det nya tag nästa vecka igen!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Det är så mycket bättre för oss mobilläsare! :)

Svar: vad bra=)
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :