Idag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Blir inte så roliga inlägg just nu... Har inte så mycket att skriva om..

Jag är allmänt småsjuk och Elina har ju varit sjuk...

Vi har bara tatt en liten promenad i kylan idag.. Elina fick sova i vagnen och jag gick till Lidl.. handla.. sen vidare ner till SEB...har ju numera bytt bank så behövde avsluta vissa konton där.. sen vidare till Handlesbanken för att fixa lite grejer där.. ja sen hem och lägga sig på soffan typ..

Ja.. Daniel och hans pappa hade bokat ett möte med han som äger huset som vi var på visning hos..

så dom åkte dit... Daniels mamma kom hit och tog Elina och jag stack och tränade...

TYdligen gick mötet bra och dom diskuterade ett bytre.. han som har huset vill ha lägenhet.. en trea..

så han skall få komma och kolla på våran lägenhet och så får vi se...

Kul.. känns helt overkligt och rätt sjukt om vi får det... visst det är ute i Knipared... känns jätte långt bort men detta hus är verkligen unikt.. plus att det är ett fint område med förskola och skolor väldigt nära... 

vi får väl se...

Syrran hade med sig dessa 2 tröjor till mig idag.. hon har fått dom och dom är för stora på henne så jag fick dom.. så jäkla snygga..=) Blev jätte glad.. riktigt crossfit tröjor..=)

Usch nu hade jag precis en sån hostattack då jag inte kunde andas.. får ingen luft och det täpper till överallt.. tårarna sprutar-.- ögon och näsa rinner.. 

usch.. mår skit nu...

vatten vatten vatten.. med lite honung...

sen sova.. och hoppas på sömn.. inatt har jag hostat en jäkla massa...

blää.. vill bli frisk nu!

Kommentera inlägget här :