Igår...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Så fick jag kommit ut lite med att kika på fotboll..

Mitt gamla lag spelade mot Lerum och en av fotbollstjejerna hörde av sig och fråga om jag skulle följa med bort och titta.. Jag nappade!!

Vi följde med , jag och Elina.. Mötte då Daniel i dörren...?

Var dock svinkallt ute så efter ca 1,5 timme i kylan gav vi upp och gick hem igen..

Jag la mig och vila lite sen fick Daniel äran att fixa maten.. Det blev pizza!! Fy fan.. Inte ens gott!!

Första hämtpizzan för i år!!

En halv fick jag i mig.. Det var alldeles lagom..

Ja sen var det fixa sig för jobbet och sticka och möta Syrran på Statoil i Floda..

Drack mitt kaffe medans jag väntade..

Hyfsat lugn kväll och var hemma tjugo i 2!!

Åt då upp min andra halva pizza.. Åt aldrig på jobbet.. Blää!!

Ja imorse stack Daniel och jobba vid halv 8 , han gav Elina välling och ny blöja och sen fick hon väcka mig.. Urk!! Trött!!

5,5 timma sömn är för lite...

Nu har jag i allafall ätit frukost och Elina skall få sin gröt..

Packat våra väskor för kl 12 skall jag träna och då passar Lindas svärdotter henne så länge..

Duschar där och stannar och kollar när några kör open Woden igen!! Kul!!

Härlig Söndag!!

 

 

Kommentera inlägget här :