Jävla FK!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Blir så trött..

Igår kväll när jag kolla på kontot hade jag fått in pengar från FK (Försäkringskassan) men det var nått som inte stämde.. 3300:-!!!!

Say what!!

Imorse prick kl 8 ringde jag dom...

"Ja men du måste ju anmäla vilka dagar du skall ta ut på"

men åhhhhh!!!!

Eftersom jag numera tar ut Daniels dagar så är det ny period och då måste jag ansöka om ny omgång...

Blir så trött!

Fick ju loggat in snabbt som sjutton och göra detta..

Ringa dom imorgon igen och be dom skynda på min process!!!

Måste ha mina pengar!!!

Måste ju betala dom sista räkningarna!!

Men hon sa att jag nog kunde få dom nästa vecka...

Måste jag ha!!

Senast Tisdag!!!

Jaja! Uppe halv 8 i morse..

Och nu kl 9 ville skruttan sova igen..

Att hon inte somnar om på morgonen efter vällingen istället..

Hon somnade om vid 10 igår morse och då la jag mig en stund efter det med..

Somnade runt halv 11 och halv ett vaknade hon först.. Jösses.. Kände mig klubbad..

Längesedan jag sov middag så länge..

Men det var ändå inga svårigheter att somna igår kväll..

Hon sov typ halva dan igår och det är väl för att bli frisk för hon är redan betydligt bättre..

Ringde Bulme igår men dom hade inga läkare inne..

Skulle ringa idag om det var värre med henne men jag uppfattar henne som mycket bättre...

 

sååå skönt...

 

vi höll ju oss inne igår förutom en kort promenad bort till solkatten och tillbaka..

Ikväll skall jag till Partille.. Repa bröllopslåtarna med Mikael från kören :)

det skall bli kul...

Nu skall jag nog färga utväxten..

Känns som att det behövs...

Kommentera inlägget här :