Lagd...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja nu kryper jag ner...

säger hej då till Lördagen och välkomnar Söndagen.. 

Elina somnade först för typ 15-20 min sen... men glömde av tiden lite när hon sov middag förut... vi väckte henne först halv 6...

Ändå hade hon sovit i vagnen förut hos farmor och farfar... Daniels mamma körde hem henne först vid typ halv 2... lilla skruttan...

saknat henne men FAN vad skönt och nyttigt det är att få vara lite barnfri...

så skönt...

vi sov till strax efter 10 i morse... hade mys på morgonen och duschade i lugn och ro..upp först vid 11 och åt frukost.. galet... sen städade vi lite och när jag bad Daniel gå ut med allt skräp och säger att han nog får gå två gånger så fick han väcka mig lite med att jag kan ju faktiskt gå med .. har ju ingen Elina som är hemma.. haha

Strax efter kl 14 kom Daniels pappa, mamma som kom tillbaka efter ett ärende och Daniels farmor på besök...

vi fika lite... och kikade på film...

jag började sen med maten och vid 18 åkte dom hem...

så en väldigt enkel och lätt Lördag..

Hade planer på att åka ner till verkstan för att fixa V70:n men det sket ju sig fullständigt ..

hoppas att vi kanske får nån tid imorgon.. upsatt på att träna kl 12.. men har känningar i halsen inte så konstigt med tanke på hur sjuk Elina har varit i veckan.. hon är ju mycket bättre nu som tur är.. men fortfarande rosslig lite snorig och hostig...

Sen kl 15 skall vi faktiskt gå på visning på ett hus i Knipared.. hmm..

ja vi har ju bara bott i lägenhetn i exakt 1 år nu denna helgen .. men jag vill så gärna ha hus.. men klart vi skall vänta.. men detta huset är verkligen nått som skulle passa oss.. och titta kan man alltid göra.. =)

Vi har tillbringat kvällen i soffan med att titta på sista Johan Falk filmen KOdnamn Lisa..

dom är förjefla bra dom filmerna..=)

nä.. kika klart på Irene Huss filmen på femman.. spela lite på datorn sen sova..

sleten för att jag jobba igår trots sovmorgon..

Striking a fjortispose..=)

natti

Kommentera inlägget här :