Radio!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Det var lite roligt i morse...
brukar ju starta dagen med att ligga i sängen med lillfia och glo på morrongänget på femman...
 
När vi gick upp så kunde man ringa in till programmet och säga saker man var sur över.. jag känner mig ju rätt sur över smärtan i min mun... först med inflammationen i visdomstanden och nu att ha dratt en tand så jag testade att ringa.. och kom fanemej fram...!!!!
 
Haha.. jag hade då stängt av tvn i sovrummet och bäddade sängen ..samtidigt som jag helt plötsligt var med och pratade med både Ingemar, Peter och Linda... helt sjukt... jag hörde då inte tvn i vardagsrummet och trodde bara dom spelade in det.. haha.. visste inte om det skulle komma med eller inte..
kände mig väldigt nervös och var allmänt borta.. haha..
Peter pratade om en kille han kände som hade dratt ut en tand själv och sen satte plastic padding i munnen och gått runt och lett mot folk med en grå massa i munnen jag sa att det kan ju jag kanske testa då.. haha
 
shit.. sjukt.. 
 
ringde Daniel med en gång efteråt men han hade ju inte lyssnat..!!
 
Men några hade allt hört mig..=).. 
Haha.. ja .. kul e det!!
Trodde aldrig att jag skulle komma fram..=)
 

Kommentera inlägget här :