Söndagskväll!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja nu är kl redan 22 och helgen är slut.. Galet..

Åt middag way to sent ..

Men Daniel har varit borta hela dan med sin Pappa och fixat med bilen..

Dom var hemma här först nu efter kl 21.. Då åt vi!

Kycklingrallrik blev det för mig..

Bläää alldeles för mätt nu!!

Och måste ta dom 2 sista tabletterna..

Fy fan!!

Annars idag så har jag och Elina vilat lite..

Jag vilade en timme typ men vaknade av att jag vara så jäkla pissenödig.. Elina sov nästan i 3 timmar...

upp och äta pannkakor till lunch.. nam nam..

när vi åt fick jag sms om att systrarna var nere vid lekplatsen så vi tog på oss och knatade ner.. hälsade på dom och knallade med upp till syster Marielle..

sa hej då och knallade ner igen och gick upp till servett ..

hem igen och väntade då in svärmor som skulle komma och passa Elina så kunde jag få tränat...

dock när svärmor väl kom vid 18.30 var jag så trött så jag orkade inte åka till boxen utan jag tog på mig och tog med mig deras hund Smulan ut på en långpromenad...

vi knallade bort till Riddasrten och tog rundan runt där.. pratade med jessica i telefon men helt plötsligt så bröts det.. mitt batteri stendog.. KUL!!

Halvägs in på spåret.. mörkt... och helt plötligt halt som fan... blank is på hela vägen.. kul.. fick trippa fram och hoppas på att Smulan skulle gå lungt... ramlar jag så lär jag ju få ligga där för inte kan jag ringa nån... 

ja lite över en timmes promenad blev det...

kom hem och tog över med en gnällig dotter...=)

Svärmor åkte och köpte mat och så kom ju dom hem där strax efter 21 som sagt... 

kan inte somna ännu.. måste låta maten smälta ner lite...

usch hatar när det blir så sent...

jaja.. God natt!

Kommentera inlägget här :