Tacosen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. ligger i magen... jag har duschat och fått på mig hälften av kläderna.. nu skall sminket på.. håret fixas.. sen strumpor.. skjortan och kavajen på.. sen åker jag till Alingsås och jobbar!!
 
GÖTT!!
 
Skall koka lite kaffe så jag orkar bara.. i morse somnade hon INTE om som igår..
och när hon väl sov middag så spelade jag candy crush istället.. åhhh jävla beroendeframkallande spel.. !!
 
jaja..
Elina sover borta inatt..
 hon befinner sig just nu hemma hos sin farmor och farfar.. så skönt att få avlastning ibland.. speciellt nu när hon kryper och klättar på allt plus är väldigt mammig och varit sjuk i veckan.. jag är helt slut.. sovmorgonen imorgon skall bli riktigt riktigt skön!!!
 
Daniels mamma var hemma hos oss redan efter kl 15 så åkte hon med till boxen så jag kunde få träna 16 passet så passade hon Elina under tiden... 
sen bytte vi över bilbarnstolen till hennes bil och så åkte dom.. lillstrumpan...
 
fick ett sånt galet utbrott på henne förut.. då hon matvägrat i snart 1 veckas tid.. jag blir galen.. försöker med allt.. men ungen vill inte äta...
åhhh fick till slut lämna köket och sätta mig i soffan och räkna till 10 och försöka tänka på annat...
 
usch.. sen hade jag dåligt samvete och mådde skit...
Hur fan klarar man av att vara förälder egentligen...
Men fick pussat och gosat en massa på henne nu innan hon stack..
älskade unge...
nä dax att fixa sig och koka kaffe..
Ha det!

Kommentera inlägget här :