Tråkig dag..

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja med en sjuk dotter så har man ju haft rätt tråkigt idag...

Hon sov ju middag så himla länge.. och när jag skulle gå in och titta till henne satt hon upp i sängen och bara log mot mig.. skitfisen.. Hon fick komma upp och lägga sig i soffan med mig..

Hon fick då i sig en del att dricka och även lite mat åkte ner med pure till efteråt.. åhhh jag blev så glad.. äntligen fick hon ätit.. 

Hon hostade så klart fortfarande men hon verkade mycket bättre...

När Daniel kom hem strax efter 16.. tog jag på mig.. gick ut med alla sopor och knallade bort till apoteket och köpte lite koksalt och näsdroppar till hjärtat.. sen knallade jag hem igen.. bytte om och laddade för träning...

GOTT!!

Haft en rikti tvättardag så nu ligger jag nyduschad och nerkrypen i rena sängkläder... så jäkla gott..

Elina har precis somnat...vill alltid gosa och busa med mig när jag kommer hem på kvällarna.. goa unge..

 

Mammas sjuka ängel...

Nu skall jag ha lite egentid.. gott.. 

tv.. dator och snart sova..

Kommentera inlägget här :