Tröktorsdag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Sååå tråkiga dagar med denna hosta...

Finns liksom inte inte så mycket att hitta på.. vågar inte åka för långt för mina hostattacker jag får.. folk glor ju som fan.. inte så konstigt när det ser ut som jag skall typ dö.. högröd i ansiktet.. kippar efter luft... tårar och snor som sprutar ur mig och jag hostar så det låter som jag skall spy till slut... 

måste hälla i mig vatten och ta Bricanyl... 

GOTT!

Så jag håller mig hemma... 

vi började dagen med att mysa så klart...

Mammas fis...

efter hennes förmiddags vila så tog vi på oss och knalla bort till Lidl.. jag visste att dom sålde billiga muffins formar för för 49:- så vi gick dit köpte en sån plus kaffe som var slut och 2 pepsi max... gott...

hem och bakade tiger muffins..=)

Är ju bara 12 st som får plats på plåten så fick lite smet över.. gjorde en jätte muffins som jag åt upp.. haha.. ja jag är sjuk och släpper allt...

efter det somnade jag på soffan.. haha

Ja.. sen kom Daniel hem.. jag var klubbad.. får ju inte sova på morgonen för då är ju hostan som värst..

Imorse gick jag upp före Elina hade vaknat.. gjorde välling och gick in till henne hon kunde lika väl få den då.. så kanske hon somnar om.. det gjorde hon inte... crap!

jaja.. Jag gjorde lite mat till Daniel och mig sen så duschade jag snabbt tog på mig och Elina och så åkte vi till boxen.. tog med mig muffins då en av killarna i boxen fyller år idag..

Therese hade tränat och stannade kvar för att kika på när dom första tappra själarna skulle känna på 13:3 som släpptes i natt..

FY FAN!!

denna är ju inte ens mänsklig...

Syrran var helt grym på Wall ball shoten och DU.. hon satte dom alla så jäkla snabbt.. men MU kan hon ju inte så där tog det stopp..

undrar om nån hinner göra alltihop.. galet...

ja Elina fick ju följa med till boxen då Daniel hoppade in och jobbade natten nu... han började 20 så får vi väl se när han kommer hem..

jag åkte vid 20 för Elinas skull och körde då även hem Therese ..

underhöll Elina så gott det gick på vägen hem och det funkade.. hon fick byta till pyjamas och fick välling sen slocknade hon som ett ljus.. mammas tjej..=)

nu ligger jag nerbäddad och hoppas på en bra natt... lär ju vakna när Daniel kommer hem men annars skall jag sova gott..=)

Imorgon är det fest på jobbet... wiho.. skall bli kul=)

 

 

Kommentera inlägget här :