Visning!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag hade vi visning av lägenheten... And guess what?

Han gillade den..

det betyder att om vi kommer överens om ett bra mellanhandspris nu och banken accepterar detta och vi ser att vi hamnar på en bra månadskostnad så är affären i hamn och det blir flytt i Juli...

haha.. det är helt sjukt.. jag skall ÄNTLIGEN bli husägare... jag tror inte riktigt ni fattar vilken lycka det är för mig... jag kommer få ha ett hem.. ett stort hem.. jag kan få ha jul... kalkonmiddag.. nyårsfester... ja jag kan ta mig fan bjuda hem både familj och vänner på kalas samtidigt... haha.. åhhh jag kommer ha ett utrymme för träning... gästrum... hobby rum...

ja.. shit... jag blir alldeles tossig...

jag kommer ha UTEPLATS.. där man kan sitta och grilla om sommarkvällarna.. det är ju galet!!!!!

Här sitter Elina och Daniel påklädda och klara för att visa lägenheten...

min fina familj...

Jag är ÄNTLIGEN vuxen...

familj och snart husägare...

Ja.. vi får väl se.. jag ropar inte riktigt hej ännu...

men.. ett tyst.. JIPPIE!!

Kommentera inlägget här :