Började...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Shopping;
Denna dag med att vakna vid 9...
ligga och gosa i sängen för att sen gå upp.. äta frukost ihop och sen ta på oss...
 
sen åkte vi strax innan kl 11 till Allum.. ja barnbidraget kom ju idag och det var första gången på väldigt länge som vi kunde njuta av det då min medlemsavgift till boxen alltid dragits den 20 förut...
 
ville hitta skor och en vit kofta till snuttan...
 
Hittade ju självklart lite mer saker... 
 
men handlade bara till henne.. det kändes könt..=)
 
Och hittade ett par riktiga ecco skor till henne.. på REA...
 
 
kostat 600:-
nu kostade dom 400:-
Nu har hon ett par rejäla sandaler att gå i under sommaren=)
Från Johanssons skor
 
Randig långarmad tröja 50:-
Lila långarmad tröja 75:-
Från Lindex
 
Hatt 20 :-
2 st Pyjamas 129:-
Vit kofta 79.50:-
Från HM
 
Vi åt lunch och åkte sen hemåt.. Elina somnade och sover nu en stund.. första vilan för henne så hon var bra trött nu...
 
Jag vilar en stund i sängen jag sen kl 17 är det ju hem till Farbror för att repa.. hans fru får ha Elina så länge...=)
 
 

Kommentera inlägget här :