Dagens träning!

publicerat i Träning;
Ja inte hade jag tänkt att träna idag egentligen.. var lite sugen det klart.. så när Therese skickade sms och frågade mig i morse om jag inte skulle haka på att träna kl 11.. ja då tvekade jag inte länge.. jag bokade mig...=)
 
Gott.. sparkade upp Daniel strax efter kl 10.. 
och så bytte jag om och stack..
 
A:1 Strikta pull-ups
6-8 x3 tempo 30x0
vila 30 sek
A:2 Dips 6-8 x3 tempo 20X0
Använda svart gummiband på Pull-ups och rött på dipsen
tungt..!
 
B:
WOD
"Helen"
400 m löp
21 KB swing ( 16 kg)
12 Pull-ups
 
tid 11:09
 
Gjorde denna i Mars senast och då på en tid på 11 prick.. FAN!
Men då använde jag svart gummiband hela passet.. denna gång körde jag dom 6 första pull-upsen utan gummiband.. tror det var det som gjorde det..!
 
Är helt galet trött i min kropp nu.. händer, armar och främst axlar... 3 dagars vila står på schemat nu...
 
 

Kommentera inlägget här :