Dagens träning=)

publicerat i Träning;
Usch.. idag var det frivändning ...
 
jag SUGER på det...
kan aldrig få till det...
drar upp stången när man i själva verket skallhoppa upp den... jag hoppar rakt upp och skjuter inte fram höften så jag får det där knycket...
jag övertänker det.. och det blir tungt för mig...
så jag fick stå där och fis-köra...
 
A:
Frivändning
bygg upp till en tung 1:a
(tog bara 40 kg)
 
B:
OTM
(On The Minute)
12 min av 2 frivändningar
Mesträning för mig då jag inte kunde lägga på ordentligt med vikt på grund av att jag inte får in tekniken..
körde på 35kg
 
C: 500 meter rodd på tid..
Lite mer i min klass.. 
gjorde en förbättring från förra gången jag gjorde det men hamnade på 1:53 min..
 
Go träning men lite för mesigt för min del då..
Hoppas på träning på Söndag.. eller kanske i morgon.. får se..!
 

Kommentera inlägget här :