From My point of view!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Usch.. Jobbig dag.. Jag är låg som fan..

Att inte ha pengar tar död på mig..

Tårarna faller och jag och Daniel kam nog inte bråka mer.. Vi är så jävla olika.. Kommer från sånna olika världar.. Jag vill kunna få köpa min mat och inte behöva snåla allt för mycket.. Klart jag tänker mig för det är ju knappast Oxfilé hela veckan lång..

Nä här äts det oftasts bara en burk tonfisk..

Men ändå är matkontot så högt..

Att han i affären nekar mig att bara få köpa en hårfärg.. Ja då brast det..

Jag har absolut inte råd att gå till en frisör.. Så mitt enda hopp till att se någorlunda ut i hövvet är ju att i allafall få färga skiten.. Men inte ens det får jag göra.. Han fattar inte alls..

Och tydligen inte jag heller.. Jag är bara korkad.. Fattig och korkad..

Nu ligger jag här hemma i sängen.. Dratt ner persienner och försöker hitta lyckan igen.. Inte så lätt.. Ja det är ju Lördag och Daniel tycker jag borde jobba mer..!!

Hur skall jag kunna jobba mer!!

Han tycker jag får dåligt betalt på mitt extrajobb och borde skaffa ett till..

Att ta hand om hans dotter dag som natt.. Ja det räcker tydligen inte..

Det är ju verkligen semester..

Plus alla hushållssysslor..

Jag är trött nu.. Utmattad.. Vill bara sova.. Orkar helt enkelt inte..

Dagens middag blir nog stekt korv med kokt potatis som är kvar från i veckan..

Jo men man skall ju ändå lyxa till det så här på en Lördag så lite ketchup på det kanske..

Fy fan!!

*gråter*

snälla skjut mig!!

Eller skänk en slant..

När en kvinna från fucking jävla Amnesty kom fram till mig på torget här om dan och ville jag skulle skänka pengar till alla behövande så ville jag bara spotta henne i ansiktet!!!

Fy fan!!

Man kanske skall titta på alla jävla svenska stackars familjer som inte ens har råd att betala sina räkningar!! Dom kan alla jävla rika kräk få skänka pengar till!!!!

Nä enough said!!!

Här ligger jag och gråter.. Och det tänker jag fortsätta med!!!

Kommentera inlägget här :