Idag!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Hmmm ja idag så har vi inte gjort mycket..

Elina sover lite oroligt.. Vaknar tidigt.. Men somnar om.. Vi mös i sängen..

Jag var vråltrött..

Efter 9 gick vi upp.. Frukost..

Sen tog vi oss ut på en runda .. Elina sov i vagnen... Gott..

Hem och fixa lunch..

Åt gårdagens rester och sen helt plötsligt hörde vi nån hänga på låset..

Daniel kom hem!!

Elina reagerade hel konstigt med att bara gråta och vilja komma till mig istället.. Hmm!!

Han har ju bara varit borta ett par dar.. Har hon redan glömt av sin pappa,.. Lilla gumman..

Jag försökte sätta mig med räkningarna.. Fy fan vilken skit månad som kommer nu!!! Usch!! Över 31000:- i utgifter!!!

Kul!!!

Vi fattas ett par tusen!!!!

Ville gråta!!!

Och Daniel var vansinnig!!!

Elina fick sovit igen..

Och vi hade diskussion om hur vi skall lösa det...

Så trött på detta...

Spyr på pengar!!!

Ställer mig för att laga middag då Daniels mamma ringde och ville bjuda hem oss på grillat..

Jag lagade ju redan mat så skulle ta det i morgon istället..

Hon märkte ju att det var nått med mig men gråten satt i halsen så jag kunde inte prata om det kände jag..

Gör inget annat än beklagar mig för våran ekonomi...

Ändå småshoppar jag så... Fan ta mig!!!!

Suck!!

Ja vi satte oss och åt och efter det la jag mig i sängen och mådde skit!!!

Tagga för träning!!!

Efter träningen var det hem och gosa med världens bästa dotter..

Hon sov ju ända till kvart över 18förut.. väckte henne innan jag stack till träningen.. hon var sååå trött och ögonen gick bara i kors på henne då.. lilla gumman.. hon skulle nog ha fått sovit vidare ändå..

.. Men hon hade lite feber och fick både Alvedon och Ipren innan hon somnade.. Jäklar vad hon hade svettats i sömnen .. Hon somnade nu för 1 timme sen..

Har duschat och ser på tv.. I morgon är det Fredag.. Gött!!

Ledig!

Lunch med syster och sen grilla med svärföräldrarna på kvällen... :)

 

Kommentera inlägget här :