Idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

.. Jag och Elina vaknade vid 9 i morse...

Gott.. Vi låg och mös lite i sängen.. Gosade och busade...

Sen var det upp och äta gröt.. Sen tog vi på oss.. Jag i träningskläder..

Åkte och hämtade Daniel vid 11 och åkte sen till boxen alla 3...

Dit kom även Mikael, Therese och Novalie för att Therese skulle träna oxå så kunde pojkarna och flickorna underhålla varandra så länge...

Finaste tjejen på bästa stället=)

Go Wod idag..

Efteråt var det hem.. Duscha och äta lunch..

Sen åkte vi hem till Mikael och Therese i Gråbo..

Daniel och Mikael gick ut och gick och jag och Therese tog det lungt i soffan medans barnen lekte..

När killarna kom tillbaka så fikade vi.. :)

Efter det åkte vi och storhandlade för veckan sen hem och laga mat.. Go Söndag..

Väldigt trött nu bara.. Blir tidigt ikväll..

 

Kommentera inlägget här :