Imorse!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Jag hörde Elina redan innan halv 9 i morse.

Knuffade på Daniel och sa att hon var vaken.

Han gick faktiskt upp strax innan 9 och tog henne.. Jag fick ligga kvar..

Somnade naturligtvis inte om bara för det men var gott att höra dom och hur Daniel började fixa frukost:)

lyx!

Vid halv 10 kom dom in med paket och jag fick komma upp till framdukad frukost!! Underbart!!

Fick ju en rosa fin keps då Daniel snott min svarta ..=) Var med och valde ut den igår..=)

Mys frukost med dom bästa...=)

Efter det tog vi på oss och gick på promenad upp till Servett.. jag fick pantat alla burkar och kunde då köpa min älskade hårfärg...=)

Köpte även en blomma till mamma och ett kort från oss döttrar=)

hem och betala några av alla räkningarna... dom mest akuta så att säga...

Imorgon skall jag till "Endorfin" mitt gamla gym och betala av det sista på gymkortet jag har kvar där.. mitt jobb har ju nästan betalat hela det kortet men det sista får jag betala själv sen avslutas det...

skönt!

sen får jag ju se vad jag får av försäkringskassan imorgon.. mina mammadagar tog ju slut nu den 19 så jag har ju inte så höga förväntningar...

=(

Vi får se hur mycket som fattas...

i värsta fall kanske jag får avboka att dra mina tänder...

det är ju ändå 3000 spänn som det kommer gå på..!!

jaja.. allt ordnar sig.. det gör det alltid.. jag sticker inte huvudet i sanden.. jag försöker bara tänka positivt...

och självklart bygger vi inte hus om det skulle göra att vi får sämre ekonomi..!!!

Jag börjar jobba nästa vecka och i mitten av augusti jobbar vi båda igen och får hel inkomst båda 2.. då kommer vi får in en massa tusenlappar mer i månaden...!

Det är bara nu det är knivigt när det kommer extra räkningar...

så är det ibland...!

Nä.. livet ser genast mycket ljusare ut...

=)

Kommentera inlägget här :