Mysig dag i solen!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag har vi verkligen tagit vara på denna soliga dag.. Direkt efter frukost tog vi på oss och gick ut.. Gick en runda bort till lekplatsen där Elina somnade gott!

Jag passade på att sitta i solen och sola mina bleka ben.. Självklart smörjde jag in mig...

med den bästa solskyddsfaktorn=)

Fick sällskap av dessa goingarna=)

När Elina vaknade fick hon leka lite..

Sen gick vi upp till Lidl.. Handlade bananer och smör.. Sen hem och äta lunch..

Sen ut i solen igen.. Bort mot Solkatten.. Strosade och köpte present.. T

og en glass.. Gick hemåt och Elina somnade igen..

Alltså 2 korta idag men det lär säkert bli svårt att få henne trött ikväll ändå..

Har legat här ute på gräset medans hon sovit.. Nu vaknade hon..

Fick mellis på filten och nu skall vi upp och laga middag.. Gott:)

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :