Övat bröllopslåtar!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja vid 18 så stack jag till Öjersjö för att repa bröllops låtar..

Har ju repat en hel del hemma på varsitt håll och idag var det dax att sammanställa oss..

haha.. tur att jag kollade med bruden ifråga idag om låtarna.. visade sig att jag missförstått och övat på helt fel Sonja Alden låt.. men löste sig bra ändå då jag sjungt båda låtarna..

denna vi skall sjunga är ju den jag sjöng för Elina på namnkalaset. "Du är allt"

så det repade vi mycket på..

satte den bra..

Jag sjunger den och Micke lägger lite stämma på vissa ställen..

Den andra låten vi kör är ju "Utan dina Andetag" med Kent.. den satte vi med en gång.. MIcke sjunger den och jag lägger stämman rakt igenom.. så jäkla vackert så man blir fan tårögd..

fått lite färg från att vara ute i solen idag.. jäkla solskyddfaktor som ger mig finnar i ansiktet bara.. kan INTE använda den där..!

 

Kommentera inlägget här :