Paus...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
.. sitter och har tagit en paus...
 
varit iväg och fick handlat på Lidl och även hämtat ut ett paket ...
att jag dock aldrig lär mig.. jag kan inte åka iväg direkt efter lunch... min mage brakar ju alltid då... så lägligt när jag tog dom första stegen in på LIDL...
 
KUL.. turbohandling och snabbt hem... FAN!
 
hatar min mage!!!!
 
Massa grejer som jag inte fick handlat som jag skulle handlat på Ica.. men fick ju åka hem och sen var Elina så gnällig så jag la henne och då somnade hon för andra gången idag.. lilla snäckan mår nog inte så bra på grund av tänderna som kommer...
 
Jag har räknat på matkvittona och kul att vi redan är uppe på över 5500:- i mat.. okej kvittot från Rusta är med där med på 800:- för det vi handlade till kalasen...
 
men ändå... nu hade vi ju kalas för Elina oxå så det är väl inte konstigt att det sprungit iväg lite denna månad men ändå...
 
jaja.. drabbar ingen fattig=)
 
Jag har suttit och knåpat ihop innehållet från paketet jag hämtade ut..
 
Mitt fina fat från Living And Room
Titta så fin den blev...?
Har inte riktigt bestämt mig för vart den skall stå.. men den får stå här i hallen så länge...=)
Annars så har jag fått färgat ögonbrynen...
 
och målat tånaglarna en dag som denna..
(tar inte kort på mina vidriga fötter så enkelt e det)
kul..
 
väntar på att Daniel skall komma hem...
skall nog ta mig ett mellanmål..
 
honungsyougert med banan är en favorit..
 
åt jag igår med..=)
 
Träning kl 18 ikväll.. även imorgon och På Torsdag...
för Fredag-Söndag har boxen stängt!!!
Då är alla nere i Köbenhamn och våran Coach Anna skall tävla för regional Crossfit games... woho!
Hade ju gärna oxå velat åka dit men har fan inte råd..=(
 
nä.. mellanmål=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Vill oxå träna!!! Blöööö för att vara sjuk!!

Svar: förstår det...!!! Du kommer snart tillbaka..=) Krya!!!
Malin Pettersson

Kommentera inlägget här :