Slottskogen :)

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Vi vaknade strax innan kl 9..

Upp och fånga denna underbart varma och soliga dag,.

Hörde av mig till Carina som oxå är mammaledig till sin lilla Theo..

Hon skulle till slottskogen idag med några andra mammor.. Vi hakade på..

I med gröten och packa ihop oss.. Handlade snabbt och åkte in...

Var där vid 11.30 och mötte dom andra vid barnens zoo där.. Åt lite lunch och tog en kaffe..

Elina i mitten med Theo och en annan liten flicka vid namn Ida brevid sig..=)

Elina och jag gick och hälsade på alla djuren..

Med snöret i munnen=)

älskade hönsen=)

Kikar på grisarna=)

Oj så hon gillade det,.. Myyyys!!!

Varmt var det... Smörjde ju in Elina men glömde mig själv!!

Vid 14 åkte vi hemåt igen.. Alldeles lagom=)

Elina sov både på dit vägen och hemvägen..

Underbar dag=).. Tackar Carina för att vi fick följa med..=)

 

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :