Söndag och gräsänkling!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag, Träning;
Nu har jag intagit soffan... Elina var gnällig och trött så hon fick lägga sig en stund...
 
hon är nog trött från igår.. var ju inte i säng förrän 23 på kvällen...
 
Idag startade vi dagen vid halv 10...
Elina fick komma in till oss och gosa.. mysigt när vi gosar alla 3...=)
 
Sen var det upp och äta frukost... fick badat snuttan efter det hon var grymt skitig från igår..
 
klibbig från solskyddscreme och då satte sig skiten på henne..=)
 
Efter badet somnade hon och jag och Daniel fick städat.. Daniel dammsög och jag torkade golven och dammtorkade och gjorde rent på toaletten...
 
Efter det svidade jag om för att ta mig ut på en löparrunda...
Laddad...
 
perfekt väder.. molnigt men ljummet...
 
sprang upp till elljusspåret.. runt 2,5 där.. sen sprang jag neråt och sprang vägen förbi Capri .. ner till strandvägen och förbi badplatsen och bort till ST1 macken och sen hem...
 
blev 7 km ganska så exakt..
 
 
blev ett litet stop vid elljusspåret för lite pull-ups..
 
svettig men nöjd...
 
Elina sov ju fortfarande så jag passade på att öva stretch övningar på balkongen..=)
 
Käpar som en galning för detta.. fan vad stel jag e..!!
 
kommer fan inte ner mer... LÅNG BIT KVAR!!!!
Ass to the grass!!!
 
katatsrof.. måste pöva och tänja mer..!!
efter detta blev det en dusch och sen åkte jag och handlade...
 
vi åt lunch och jag packade en kasse med gosaker till Daniel..
jag och Elina gick ut en sväng för att hon skulle få lite luft och öva gång...
 
Daniel joinade oss lite innan han sen åkte...
 
Nu laddar jag för Hockey matchen ikväll.. HEJA SVERIGE!!!

Kommentera inlägget här :