Tidigare idag...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja Daniel åkte och jobbade sin 12 dag på raken i morse..

 

Fast han skulle "bara" jobba halvdag trodde han.. hmm.. nä.. blev inte så mycket med det...

Jag klagar då INTE.. vi behöver alla pengar vi kan få..!

Jag och Elina vaknade först strax innan kl 9... Upp och äta frukost..

Jag tog tag i att byta sängkläder i både våran och Elinas säng..

Tog tag i tvätten och badade lillstrumpan:)

strax efter 11 var vi utanför dörren ..

Gick till centrum först för ett ärende och sen knallade vi upp till syster Marielle som var hemma för hon är sjuk.. Syster Linda kom oxå med lunch till oss alla 3... Mysigt..

Ja jag gick i shorts idag.. mina hemska bleka, blåmärkeskadade ben måste fått sig en chock av den friska luften..=)

 

Vi satt på deras altan och hade det riktigt gott..var där ett tag så Elina somnade i vagnen.. Vi knallade sen till Lidl för att handla bananer:)

Sen var det hem och äta mellis:)

Elina satte sig och lekte och jag tog tag i att göra rent i duschen..

Fan vad äckligt det blir där.. Och ändå är set där man gör sig rent..

Väntade in Daniel för jag skulle träna kl 16.. Men han hamnade i köer så Elina fick följa med till boxen. Daniel hann komma lägligt då vi skulle värma upp..

Han stannade kvar med henne där sen var det hem och bara duscha för att då åka till Daniels föräldrar:)

 

Kommentera inlägget här :