Varit i verkstan...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;

Ja idag tog jag fram stora piskan!!!

Då vi åkt runt med vinterdäck med dubbar på på S80:n och en lampa bak var trasig så var det dax att fixa detta...

Vaknade vid 9 i morse vi gick upp och åt gröten och packade sen ihop oss..

Ut och hämta nycklarna först sen ut till verkstan i Sisjön..

Elina behövde sova sin middag så hon och jag tog oss en runda med vagnen..

Hon somnade ju med en gång..

Jag gick till Barnens Hus.. Köpte våtservetter för 10:- /st och även en keps till lillfia för 79:-

Sötkorven=)

Sen knallade jag in på Willys och handlade lunch till oss plus lite annat som fattades hemma..

Elina vaknade vid kassan så det blev tillbax till verkstan för lunch...

så snygg och cool i sin nya kepa..=)

 

Tog sen kort på V70:n som vi skall sälja...sen åkte vi igen..

Åkte och lämnade nycklarna till Daniels bror sen svängde vi in hos syrran och tog en kaffe..

Sen hem och laga mat snabbt..

Sleva i sig en liten portion och svida om för träning..

Elina hade tydligen sten somnat förut men vaknade nu när jag kom hem så hon är vaken här brevid mig..

Vi kikar på matchen.. Helt slut nu.. Mätt och trött.. Fredag i morgon !

Gott!!

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :