VM-GULD!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Så jäkla gott.. vi slog "ostarna"...!!!
5-1... wow... haha!!!
 
Silken lycka...
 
Elina var ju med och kikade i början... som hon busade och gosade med sin mamma..
 
finns inget finare i mina ögon...=)
glad skit...=)
Vi tittade ju först på Crossfit Games på Eurosport som sände Live från Köpenhamn där alla har varit i helgen... efteråt så stod Elina så här... åtaliga gånger.. haha.. goa unge!!!!
 
Mammas plutt...
 
Mammas rödhåriga lockhåriga plutt=)
Elina hejade och klappade händer till matchen...
Jag låg så här på golvet och använde Elinas sackosäck som kudde.. gött..
Elina klängde och hängde på sin mamma.. jag tog bara en massa kort..=)
pöss!
Till slut la hon sig på mina ben och nästan somnade där.. då var det dax för sängen för lillstrumpan..=)
Kikade på dom sista perioderna själv.och hade sms kontakt med Jessica..=)
 
Så här glad blev jag när vi vann...
 
GOTT!
Nu har jag krypit ner i sängen...
Klart man saknar Daniel lite.. men detta är så galet nyttigt för mig... jag är så lycklig nu när han är borta.. låter hemskt.. men han är så vansinnigt krävande med att han behöver mycket kärlek från mig och jag pallar inte det... han är ju underbar som är så kärleksfull efter 4 år tillsammans men för min del är det för mycket...
han kräver .. och blir sur när han inte får det han vill ha från mig...
jag blir sönderstressad och mår bara dåligt av att ha han här.. så detta är som semester för mig...
Jag och lillfia är själva och som jag njuter...
Älskar Daniel men han är krävande.. det är allt.!
 
nu är det sova som gäller.. natti natt!
 

Kommentera inlägget här :