Bildlös...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Av ren lathet blir det ett litet inlägg utan bilder..
 
 
Trött som en gnu och har en dotter med feber här hemma.. Vill inte vara själv och sover oroligt..
Tror det är tänder för hennes bajs .. Ja man kan knappt kalla det för bajs..ja det är verkligen inte från denna värld...
 
Lilla snäckan.. Fått en vagel i ögat oxå.. Så det luktar lite vab i morgon..
 
Får se om hon somnat för natten nu och sover hela natten.. Annars är vi hemma i morgon.. Skall kika på en junior säng till snäckan nu.. Min svågers syster skall sälja sin dotters säng så skall kika på den.. Hon vill ha 300 :- för den så det hade ju varit kanon..
 
 
Elina behöver verkligen ha en riktig säng nu..
Så kan man natta henne i den med..
 
Daniel är och tränar just nu och jag lär ju somna innan han är hemma.. Så sjukt trött..
 
För min del blev det bara ett set av tabata sit- ups här hemma..
 
Alltid nått.. Natti natt

Kommentera inlägget här :