Dagen...

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja det blev vab.. Elina låg och hostade hela natten.. Vaknade halv 5 men fick välling och ny blöja (inget blod i den) och så somnade hon om.. Och kl 9 vaknade hon igen.. Jösses.. Från kl 19-9.. Haha!! Hon var riktigt hostig i morse så jag kände att det var lika bra att stanna hemma.. Ringde in det och på dagis fick jag höra att det fick vattenkoppor .. Fy! Vi hade en lugn dag hemma.. Elina sov middag i 2,5 timma.. Herre!! Hon sover sig frisk!! Lagade mat och när Daniel kom hem åkte jag till Floda för rep.. Låtarna måste ju sitta för om 2 veckor är ju syster och svågerns fest!! Efter det var det hämta ut paket.. Klänning från Zalando till festen.. Men den var för tråkig så den får skickas tillbaka.. Nu skall jag sova.. 

Är hemma med lillskiten i morgon med och hoppas hon är bättre.. Hon har inte hostat mer nu så jag hoppas hon vaknar upp och är betydligt bättre och feberfri.. 

Kommentera inlägget här :