VAB

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Ja det blev VAB idag..
Snuttan låg och gnydde halva natten så ville inte plåga stackarn med att skicka iväg henne till förskolan idag..
 
Tog dock ett tag innan jag fick ringt förskolan..
Tutade upptaget från 6:30- 9:00 på morgonen..
Jag ringde till slut ett annat nummer för dom måste ju undrat vart vi va..
Fick till slut tag på en av cheferna på alla avdelningar som skulle försöka kontakta rätt avdelning.. Struligt!!
 
Vi åt en god frukost i allafall då jag fick väcka lilltösen vid 9.. Febern tog ut sin rätt på stackarn.. 
 
Hon var i allafall betydligt piggare efter det..
 
Efter frukost så fick hon ta på sig lite myskläder.. febern verkade lagt sig så vi tog på oss och Elina fick krypa ner långt ner i vagnen där det var varmt och skönt för henne.. sen tog vi oss en snabb promenad bort till Hallsås för att hämts ut paket... äntligen hade mitt paket från gymgrossisten kommit... hade beställt ett för stort bälte till Daniel i Fars dag present.. nu kom den rätta storleken så nu kan jag skicka till baka det andra bältet...
Blev ett bälte från Better Bodies.. har testat detta i boxen och det tyckte jag var bra.. så nu blir nog Daniel glad att det har kommit=)
Ja efter det så var det hem och jag var dyblöt av svett.. haha..! 
Laga lite lunch och sen fick Elina sova lite middag.. skall snart väcka henne nu och börja med middagen...
Ikväll blir det träning kl 19.. och i morgon är det jobb igen för febern har hållt sig borta så jag hoppas det bara var en engångsföreteelse...
 
 
 


Kommentera inlägget här :