Aj!!!

publicerat i Mitt Liv-Min Vardag;
Mår som en kanna skit!!!
             Förkyld och jävlig och dessutom opererat ut min sista dumma visdomstand idag..
Fy fan..
Svullen och smärtan är hemsk.. 


På väg hem efter operationen. ....
 
 
               Tur det finns värktabletter..
Men har knappt kunnat äta nått.. Så är ju hungrig med.. Kul.. Träningen skall vi inte prata om.. Gjorde ett fjuttpass torsdagen innan vi åkte och det var 2 veckor sedan.. Roligt!! Tappar ju allt.. Nu får jag inte träna och hade inte kunnat heller för min förkylning.. Snuttfia har ju varit super dålig.. Natten till igår var hemsk.. Elina fick sova hos oss då hon lät så på andningen.. Direkt på morgonen ringde jag vårdcentralen som sa till mig att åka in med henne med en gång. Kl 9 var jag där.. Krupp.. Helt sjukt.. Visste inte alls att det kunde vara så allvarligt.. Hon var så ledsen.. Fick andas i en mask 4 gånger och få kortison.. Lilla snäckan.. Kl 12 kom vi därifrån först.. Jag var sååå himla trött.. Elina somnade ju på mig i väntrummet ..
...men vaknade när vi skulle åka.. Vi åkte förbi Macdonals och åkte hem och käkade och sen fick hon duscha och så somnade vi båda gott i sängen och vaknade först 3 timmar senare.. Gött!! Jag känner mig rejält påverkad av operationen.. Nästintill febrig och vill bara sova.. Elina har somnat i sin säng och jag hoppas innerligt att hon sover hela natten.. Natten till idag sov hon sådär.. Kl 3 väckte hon mig och var ledsen.. Tur hon somnar om.. Nä kika på "Sons" sen sova. Daniel tränar.. Mer än mig.. Haha.. 

Kommentera inlägget här :